Detta kommer..

Detta kommer säkerligen få ett bakslag och straffa mig själv på något sätt, men ibland är Nils bara för söt.

Igår var vi på Citygross, och av någon anledning började vi prata om systrarna Graafs sångkarriär. Nils undrade vad de gjorde nu och jag sa att åtminstone en av dem är programledare.
Nils: Ja, man kan ju förstå att de blev programledare.
Jag: Jaså? Vadå? Stora bröst och blonda menar du?
Nils: Nej vadå? Är en av dem Victoria Silvstedt eller?

Lite senare sitter vi i bilen och ska in till Nils, ämnet är fortfarande kvar - systrarna Graafs grupp.
Nils: Men du. Sjöng de tillsamnmans?

Idag skulle han hjälpa mig med lite Sportifygrejer.
Nils: Och så skriver du åttioseven (87).

Har du lite otur när du tänker älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0