Har fått ytterligare..

Har fått ytterligare ett bevis, eller ska vi kanske säga påökning, av mitt vansinnigt innerliga hat gentemot alla äckliga rökare i den här stan.

När en förkyld, slemhalsad astmatiker tvingat sig till Citygross för att hämta halstabletter är det sista hon vill att en äcklig gubbe med en cigarett i munnen ska blåsa röken på henne, hela vägen hem.

Kan inte Sverige förbjuda rökning? Snälla? ALLA skulle må så mycket bättre av det. De stackars satar som var svaga nog att börja skulle tillslut må bättre, och vi med vett i skallen som aldrig började - men ändå utsätts för passiv rökning stor nog att lika gärna själva kunna börja - skulle få ett mycket lyckligare liv.

Det är äckligt.

Kommentarer
Postat av: jenny

Malin du ska inte vara så grinig haha ;) även om jag måste erkänna att jag känner mig skylldig och att du har rätt mohahah ;P/ Mvh jenny den äckliga rökaren hahahah

2010-05-13 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0