Kom på en sak till.

Jag älskar att pyssla, älskar, älskar, älskar, ÄLSKAR att pyssla. Det är mysigt och får mig att känna mig lugn (så länge det går som jag vill såklart). När jag var på stan med kusin för ett tag sen skrev jag om att jag köpt pärlor som jag ska göra sommararmband av.

Anledning till att jag ännu inte gjort några är att jag ångrat mig i trådval och därför ska jag ta en sväng inom stan imorgon för att köpa rätt. Därefter ska jag raka vägen hem och fixa armbanden. Ska göra om ett jag har på mig också. Åh, myspys!

Här är mina fina pärlor som det ska bli sommararmband av! Mörkbrun, gammelrosa och olika varianter av vitt. Efter att ha använt min kusin som smakråd bestämde jag mig för att göra några armband av enbart en färg, och några där jag blandat de olika färgerna så det blir lite slumpartat sådär. Därför har jag en påse för var färg och en där jag tidigare ikväll blandade pärlor till de slumpartade armbanden. Och.. eh.. ni får ursäkta min highclass mobilkamera. Jag ska byta mobil. Jag vet bara inte när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0