Underbar söndag

Tidigare idag fikade vi hemgjorda skorpor hos Nisses mor. Sen handlade vi och jag gjorde mat medan Nils gymmade. Jag sov en sväng i hans knä och sen åkte vi hem till min kära mor och spelade skitgubbe. Blev lite ost  och kex och nu sitter jag ensam och ska ha lite egenvård. Det är min typ av söndag.

Mailade Aktiva innan idag också och bad dem se över sina möjligheter att dela upp passen, då man nu måste köpa ett gymkort som inkluderar gym, spinning och gymping, OAVSETT vad man är intresserad av. Det tycker jag är lite fult. Tänk på oss studenter.

Imorgon hämtar Marie och Rasmus upp mig en stund innan tio och sen färdigställer vi nog arbetet imorgon eller tisdag. Kanske springer förbi en handledningstid och därefter är vårt jobb klart. Det känns fantastiskt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0