Är det bara..

Är det bara jag eller tvättar jag inte väldigt ofta? Återigen har jag tvättstugan med en full tvättkorg och kläder bredvid i en påse. Vart kommer allt ifrån? Jag begriper det inte.
Dagen är i övrigt tillägnad nyttogöranden. Har postat sålda varor från Tradera, handlat, förberett maten, varit hemma hos mamma och pappa och kissat av hundarna och ska nu återigen ringa gamla praktikplatsen för att höra om intervjumöjligheter inför examensarbetet. Dessutom ska jag börja  skriva på litteraturbakgrunden idag. Mitt första ämne blir hur mediernas kvarhållande av typsikt kvinnligt och manligt påverkar barnens självuppfattning och förståelse.
För första gången (nästan) ser jag riktigt fram emot att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0