Avcheckning kanske?

[x] Hämta däck
[x] Veta vart de ska sättas på
[x] Hämta jotexbeställningar
[x] Plocka ihop och sätta upp beställningsprylarna
[x] Återvinna skräp
[x] Skänka kläder till Erikshjälpen
[] Sortera förrådsprylar + bära ner
[x] Plocka in tvätt
[x] Hämta Nils cykel
[] Sortera upp papper
[x] Prata med vårdcentralen angående astmamedicinering
[x] Gå på stan för att hitta "finkläder"
[] Plocka undan småprylar
[] Käka
[] Åka hem till mamma och sova hos henne.

Jag har kommit lite mer än halvvägs och det känns faktiskt bra. Hittade varken kläder eller skor på stan så Nils och jag får åka upp till Kalmar på hans släktträff tidigare så jag hinner förbi MODE och kika. Ångest.

Fick även en telefonrådgivningstid tills på måndag av vårdcentralen. Den astamedicin jag använder nu är en spray som ska annvändas morgon och kväll för att ge rätt hjälp. Det behöver inte jag längre eftersom jag tränat bort över 80% av mina problem. Så jag ska tillbaka till gamla hederliga och hälften så kostsamma Oxis. Väntar bara på ett godkännande från en läkare och ett recept, vilket jag får på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0