Jag skrev ingenting igår.

Dels för att jag var tröttare än Trötter själv när jag kom hem och dels för att jag var ganska nedslagen. Handledaren hade ingen idé men hon hade en jäkla massa information som vi hade behövt.. tja.. för två veckor sen? Så nu ska vi ändra allt vi skrivit hittills och har en månad på oss att färdigställa arbetet. Kul.
Jag ska trycka i mig något litet att äta nu och sen ta ett korrekturryck i arbetet innan jag ger mig ut i vädret för att åka hem till mor och far för att kissa av hundarna lite. Jag behöver kela så det var bra. Tar eventuellt en runda och köper lite julprydnader, annars blir det raka vägen hem och fortsätta med arbetet. Mindre motiverad, men biter ihop och tänker att jag är inne på de sista två månaderna i utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0