Jag unnade mig..

Jag unnade mig en runda på stan trots att jag inte har råd. Köpte en mössa och en halsduk för att inte frysa och lite julklappar. Jag tänkte att jag faktiskt får göra så eftersom sjukhuset ringde mig i morse och hörde om jag kunde jobba imorgon. Och OM jag kunde! Så jäääävla skönt att äntligen få jobb och få pengar!
När Nils har kommit hem så ska vi ut till Lyckeby och fortsätta julklappsshoppingen. Ett par lampor ska vi hämta och jag ska fylla på med julprydnader. På tisdag kommer julpyntet komma upp här, på söndag är det heldag med plugg och måndag är jag i skolan. Jag hade kunnat ta upp det nu, men helst vill jag städa av lägenheten först och det är knappt någon mening nu.
Lite sen lunch och häng framför TVn och sen ska jag återigen ner till underbara tvättstugan! Det rullar på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0