Pjuh

Seminariet är fortfarande i rullning, alla har inte lagt upp sitt än så jag kan inte göra klart min del. Men det löser sig.

Har tredje och fjärde maskinen tvätt i rullning, de bör snart vara klara så då ska femte och sjätte i. Roliga måndagar man har. Jag får se det som så att jag inte behöver göra det på en vecka till.

Dessutom var jag hemma hos gullehundarna och kissade av dem. Letade efter en flyttlåda eftersom jag VET att jag har fler saker än jag fått in. Hittade den under en jävla massa annat längst ner i en cementbytta i tvättrummet. Jippie på den. Fick mig ett rejält styrkepass när jag drog upp den.

Men nu har jag nog allt.

Oh! Ett nytt inlägg i seminariet, dags att återgå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0