Sitter och..

Sitter och ska ta itu med sista uppgiften för den här kursen. Imorgon är det två redovisningar och sedan är det över. Då är det bara examensarbetet kvar sen är jag färdig med hela utbildningen. Det är inte klokt.

Har redan varit hemma hos vovvarna och kissat av dom. Passade på att ta med mig några kartonger med böcker som vi inte får plats med här hemma, mamma och pappa sa att jag kunde ha dem där. Jag hade först funderingar på att sälja dem, men jag vill inte göra mig av med mina böcker, de är mina små bebisar. Usch, fjantig man är.

Sitter även och är lite irriterad över att jag aldrig fick lära mig att fickparkera till vänster på körskolan. Jag kan, det är inga problem rent så sett, men jag tycker man har sämre uppsikt och det sitter liksom inte i ryggmärgen att parkera åt det hållet. Lite dåligt faktiskt.

Och förresten, jag är så glad över min träning igår. Har fått en sjuk träningsvärk i magen och ryggen och det känns så jävla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0