Trots att jag..

Trots att jag inte skulle hinna så unnade jag mig en halvtimme på löpbandet.

Ökade en kilometer och det gick hur bra som helst. Kanske att jag till och med skulle klara att öka ytterligare. Ska köra på den nya distansen en vecka eller två och sedan öka en till.

Det är så skönt när träningen ger resultat. Jag har äntligen hyfsat bra flås och jag känner mig mycket piggare av det. Dessutom är det en gudagåva att kunna gå ner och köra röven av sig när man varit så stresssad och irriterad som jag varit idag. Åh vad glad jag känner mig. Äntligen!

En dusch, kvällsgröt och sedan lite extra redovisningsplugg innan det är sovdags. Sista seminariet någonsin på lärarutbildnigen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0