Veckan fortsätter..

Veckan fortsätter i samma hysteriska tempo som den började. Hittills idag har jag hämtat mina däck, hämtat beställningar från jotex, följt med pappa för att titta vart däcken ska sättas på och hängt med honom och handlat. Jag har varit vid en återvinningsstation med skräp, jag har skänkt kläder till Erikshjälpen och jag har plockat ihop och  satt upp det jag beställt från jotex. Jag har sprungit (återigen) upp och ner i trappen för att komma till förrådet med en massa skit och jag har plockat in tvätt i garderoberna.

Det roliga är att jag ändå är långt ifrån klar. Jag ska hämta Nisses cykel som fortfarande står vid gamla lägenheten, jag ska bära ner fler lådor till förrådet och jag sortera papper i pärmen och jag ska plocka undan småplock som på någon konstigt vis hamnat överallt i lägenheten.

Dessutom ska jag upp på stan. Jag håller på att få världens ångestattack inför StenaLineturen nästa vecka. Alla kommer vara så fina, jag äger inget annat än jeans och t-shirts. Införskaffade mig ju ett par leggins häromveckan, så ska försöka hitta någon fin tunika eller långt partylinne att ha över. Problemet är skor. Vad fasen ska jag ha för skor? Jag har valet Converse eller lågbudgetversionen av skateskor. Behöver jag verkligen köpa skor också? Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0