Idag skolkar jag.

Eller. Jag skolkar inte. Föreläsningarna är frivilliga och eftersom jag har en tenta på fredag känner jag att hemmaplugg prioriteras. Nerverna börjar dra igång, jag har nog inte sådan koll på innehållet som jag trodde. Men det kommer. Jag har idag, tisdagkväll och hela onsdagen och torsdagen på mig. Fredagsmorgonen också för den delen. Kommer gå finfint.

Idag ska Nils och jag kika på två lägenheter. Dags att komma igång med det också, jag vill också flytta hemifrån och växa upp. Ha något eget. Mums på det.

För övrigt är det bara en månad kvar tills jag är i Egypten nu. Behöver jag säga att jag längtar? Såhär i regniga höstperioder av tentor, plugg och flyttlängtan kan man väl knappast göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0