När livet levs som livet levas skall

Dagen påbörjades vid tio, efter en rejäl sovmorgon. Knaprade i oss frukost och hoppade på hojarna och styrde kosan mot Lyckeby. Vi tog vägen förbi Hästö och jag älskade varje sekund. Väl framme spelade vi basket med Folle och mös lite med Bonzie. Därefter bjöd dagen på grillad korv på mina föräldrars altan och sedan spenderade jag och mamma timmar och åter timmar i trädgården med att så, kela med kaninerna, flytta runt kaninburarna och fixa och dona med dem samt leka med grannens och våra hundar. Nu blir det käk och sedan drar vi nog inåt stan igen. Min förhoppning är att dagen fortsätter som den har varit hittills - underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0