En kärleksfull spark i röven

Mamsen säger:
jaha, har tiden stannat????????????

Svar:
Ja, det känns nästan så. Eller nej, det gör det faktiskt inte alls. Tiden har sprungit förbi och jag har inte hunnit med. Första gången på hela veckan som jag faktiskt satt ner och tog det lugnt var i fredags när jag däckade direkt efter jobbet och sov 2,5h.

Men det har varit en rolig vecka. Inte många barn, men mycket att göra på jobbet. Springer runt som ett jehu och har skitroligt. Underbart! Bestämde mig även för att läsa Flersrpåkighetskursen, dels eftersom jag når fler barn men också eftersom en nuvarande kollega som hörde talas om kursen under min anställningsintervju blev inspirerad och också ska gå. Dessutom har hon snackat med chefen så kursen kommer gå som fortbildning vilket innebär att vissa av böckerna kommer köpas in och alltså inte gå från mina surt ihopknegade slantar. Det är nice.

Igår hade vi en fantastisk sailfest med en brokig skara folk. Det blev otroligt lyckat och vi dansade oss genom öltälten med leenden på läpparna. Idag tänker jag zumba, jag struntar fullständigt i att jag är bakis och i att magen är i obalans. Har haft vidrigt mycket halsont i veckan så har inte zumbat på vad som känns som en evighet. Det är dags nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Malin!! En sak på listan jag kan släppa nu :D



Vad är egentligen Zumba? Alla pratar om det och jag börjar bli sugen på att testa :)



/Elin

2011-08-14 @ 20:18:44
URL: http://Altrial.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0