Jag ångrar mig.

Man jobbar visst ihjäl sig när man jobbar 50%, man gör det inte bara på jobbet. 

Jag spelade yatzy och kort med Emma och Karl efter att jag lämnat Backsippan, men sedan dess har jag inte varit stilla någon längre tid. När jag kom hem fick jag förbereda maten så det bara var att köra in den i micron efter jag kört BodyJam, för jag skulle vara hos mor och far för att fixa med bilskrället så fort som möjligt. Satt och borstade en stund till på underredet, så nu är det två lager tectyl som ska på och få varsitt dygn på sig att torka. När jag kom hem tog Nils och jag en halvtimmespromenad för att mysa lite och nu äntligen har jag hävt mig i soffan. Kom dock på att jag har dusch och annat kvar innan det kan bli avslappning på allvar.

Men det är faktiskt väldigt skönt med aktiva dagar, jag har kört med kroppen rejält. 7 km cykling till jobbet, uppe på fötterna under alla jobbtimmar, 7 km cykling tillbaka till stan, BodyJam, skrubba underredet på bilen vilket tar som fan på armar och axlar och slutligen en promenad. Känner mig nöjd, men längtar redan till Zumba och Core imorgon innan pappsen och jag tar oss an bilen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0