Körde min..

Körde min onsdagszumba som vanligt, och efter passet springer en ledare ifatt mig. Hon ger mig ett papper och säger "läs, tänk över och ta det som en komplimang". Jag läser och begriper ingenting, det var ett papper från ShowKids och jag har inga barn?

På väg hem hör jag någon som skriker "NEEEJ, STOOPP, STANNA!!". Igen kommer ledaren och förklarar att jag fick fel papper och att hon återigen hade råkat skriva ut fel. Det hon ville få fram var att de söker instruktörer och att ingen har hört av sig så de har börjat pinpointa folk som går på passen - och de ville ha MIG!!!

Holy Hell, vad ska jag göra nu?!

Kommentarer
Postat av: babysis

TA DET TA DET TA DET!!!!!! Jag kommer sitta med dig varje pass som stöd om du vill, klart du ska ta det FIA!!

2011-08-18 @ 11:26:05
Postat av: babysis

du får typ 500 för varje pass! Och träna gratis har jag för mig! Hallå, du kommer få betalt för att träna? hur coolt är inte det!

2011-08-18 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0