Jag är så..

Jag är så trött så ögonen snart går i kors, men vem har tid ens med det? Snart är tvätten klar och jag måste ner i källaren för att bära ner saker som ska ner till förrådet och upp saker som ska upp. Här ska plockas och pillas och pulas och donas för här ser ut som - ursäkta språket - fan.

Hittills har jag jobbat min mesdag, tagit ut hundarna, handlat, slängt sopor i mängder, sorterat papper som legat Ö V E R A L L T och satt in dem i pärmen och dessutom gjort halva disken. Två maskiner tvätt är på tork och ungefär NU bör nästa två laddningar vara redo. 

En liten fågel har viskat i mitt öra att jag ska bli bjuden på pannkakor ikväll. Let's cross our fingers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0