Stackars Nils har..

Stackars Nils har haft en helvetesnatt och därför fått sova halva dagen hemma. Det har medfört att jag inte kunnat rycka loss i lägenheten inför examensfirandet på lördag. Helst hade jag velat få allt grovjobb gjort, men jag hade inte hjärta är härja när han ligger och är dödens trött samtidigt som han mår dåligt.

Istället pallrade jag mig upp på stan. Hittade mig en lagom finklädd examensklädsel att ha på mig. Något man kan använda till vardags som också är fint. Väntar på godkännande från mamma, men av någon jävligt dum anledning vägrar mobilen skicka mms?

Nu ska jag snart upp och handla, köket är mer eller mindre iordninggjort, precis som vardagsrummet, så mat är näst på schemat. Efteråt ska jag kolla vad vi har i kakutbud och eventuellt baka så man har något att bjuda på efter smörgåstårtan.

Kommentarer
Postat av: Emeli

Ja den natten va inte rolig här hemma heller! FAN va jonas jourtelefon plingade och ringde HELA tiden! Fick inte sova någonting alls!, å den stackarn va uppe hela natten, sen in å jobba 8-17 igen, plus att han fick jobba över till 20.. Drygt! Haha.. Tycker synd om dom bäggetvå;)

2011-01-19 @ 13:48:42
URL: http://emeliii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0