Bröllop!

Igår gick Sandra och Sulles fantastiska bröllop av stapeln på Karön. Jag spenderade två timmar med att göra mig iordning inför någon annans bröllop och ändå kom jag i efterhand på flera saker jag glömt bort. Men det gör ingenting, det var inte min dag. Men vi var fina, jag och min pojk! (hoppas på att svärmor har en bättre bild dock, våra var lite.. spejsade). Ser ni förresten att Nils fick med sina älskade högtalare i nedre hörnet, hihihi beroende!

Brudparet var så fantastiskt vackra tillsammans och det var så häftigt att se. Ett giftemål - de är man och hustru. Det är egentligen för stort för att ta in.

(jag vill inte vända på bilden på datorn och riskera kvalitén)

Och sen har jag en hälsning till alla er som tycker jag är gnällig och pipig och tjurig och orättvis när jag gnäller på att Nils alltid, alltid, ALLTID sparkar eller trampar på mina skor. Jag vill att ni ska få en upplevelse av hur hårt han sparkar och hur tungt han trampar. I vanliga fall är det skon som förstörs (JA, den förstörs), men nu ska ni få se vad som händer när man har skor med öppen tå. Och kom nu även ihåg att det blod som gick att tvätta bort är borttvättat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0