Kommentar

Fredrik säger:
Nej, jag förstår inte. Men jag är ju kille så jag behöver inte förstå heller. Stackars Nils

Svar:
Kan du då tänka dig vilka diskussioner det blir när han propsar på att lägga sig i saker han inte förstår? När det i slutändan ändå är jag som har rätt dessutom.

Ett av hans krav när vi skulle välja gardiner var att det inte skulle vara, och jag citerar : "några jävla blommor eller sånt trams på". Vi har blommor/blad på varenda gardin i lägenheten, och vid samtliga tillfällen dessa sattes upp var hans kommentar "Jävlar vad snyggt det blev".

Summa summarum: tjejer vet bäst, blinkblink.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, Nils han vet vad han ska säga för att hålla dig på ett glatt hummör. Allt för husfriden. :)

2011-07-19 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0