Sista semesterdagen

Min sista semesterdag har spenderats på IKEA och med att montera/plocka ihop och sätta upp grejerna vi köpte. Spenderade ett par timmar med mina älskade föräldrar som kom förbi med rulltårta för skitsnack och TVspel. Det har varit en fin dag, trots att både Nils och mitt blodsocker har varit nere i hälarna större delen av tiden. Rätt sjukt ändå, jag tror att det har att göra med att vi är så vana vid rejäla frukostar eftersom vi käkat det varje semesterdag. Idag struntade vi i det för att käka IKEA-frukost, och båda blev halvkassa.

Imorgon börjar förresten allvaret igen. Jag drar igång arbetet fram till nästa sommar. Två dagar på en grannavdelning till den jag ska börja på i augusti i Kungsmarken, därefter en vecka i Spandelstorp, sedan en vecka på en grannavdelning på nya stället och sedan vecka 32 börjar jag på "min avdelning". Spännande minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0