Spontanfest

Igår var det fest lite varstans och alla var utspridda. Nils och jag bestämde oss för att inte åka iväg, framför allt eftersom vi kom hem sent och båda var helt slut efter dagen. Vi pallrade oss upp till cityhallen och köpte lite godsaker eftersom vi ändå tänkte ha drinkkväll hemma och båda ville ut på stan och träffa alla sen.

Sedan ringer Sanna och säger att hon och Baltis skulle våldgästa oss, och att Johnny och Thomas eventuellt följde med. När jag berättade det för Nils säger han att han precis snackat med Dennis som sagt att han, Mats, Rikard och Natta var på väg till oss. Och bara minuter senare ringer Folle och säger att han och Henke är vid Lidl med siktet inställt på fest hos oss. Så helt plötsligt blev vi ett gediget gäng med alla vi tänkt träffa ute.

Vi drack, vi dansade, vi skrattade och vi hade fantastiskt roligt. Idag mår jag som jag förtjänar, men jag vägrar missa zumban och coreträningen ikväll så dit ska jag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0