Ibland är psykbryt bra.

Jag slutade fyra idag och var hemma runt halv fem. Kliver innanför dörren och känner hela kroppen fyllas av ett enormt FAN HELLER.

Lägenheten ser ut som sju svåra år och ett nödår och jag är trött trött trött på att leva i en svinstia (har visst råkat få lite gener av mamsen också).  Så nu har jag tagit rum för rum och plockat, pillat, pulat och donat, torkat, dammat och ställt iordning och fått det att se vettigt ut igen. Det som är kvar är duschrens och dammsugning - Nils sysslor. Jag tror golven hade behövt en skurning också, det ska jag göra såfort Nils gjort resten.

Äckligast idag var när jag skulle lista ut varför vattnet i handfatet inne på dass rinner ner så sakta. Så jag lyfter på den där stängmojängen som går upp och ner och ser att hela skiten är täppt av Nils skägg. Det ska han få höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0