Måndag morgon..

Måndag morgon och det är snart dags att bege sig mot jobbet. Idag jobbar jag mellan 7.30 och 17.00, blir en lång dag. Inte heller idag var jag människa när klockan ringde, men det är svårt när man njuter av morgonen på helgen och sedan direkt ska upp när veckan börjar. Nils grälade lite på mig igår när jag la mig 23.30 och ändå ville lösa lite korsord innan det var dags att sova. Jag vet att han hade rätt, men jag var ju inte trött.

Sedan retar jag mig lite på att min mage känns sjukligt orolig varje morgon jag vaknar av att klockan ringer. Under helgen är det inga problem, men hela förra veckan var jag illamående på morgonen, och likaså idag. Och nej, inga barn är på gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0