Idag var det..

Idag var det nära att jag inte kom upp ur sängen. Nu är det större risk att jag odlar rötter i datorstolen. Måste göra mig iordning, måste åka till jobbet, måste jobba. Måste fixa grejer som inte stämde, måste planera, måste till biblioteket, måste plugga. Men så någonstans där ska jag bodyjama. Jag ska jama bort alla måsten, jama bort all stress och all press som gror i magen nu. Jag ska jama mig till förståelsen för att jag inte behöver känna mig stressad, jama mig till energi och ork.

En annan sak som håller mig uppe när jag är så här trött just idag är ett extremt glädjande lönebesked som damp ner i brevinkastet igår. Jag älskar glada överraskningar.

Nu ska tänder borstas, smink kletas på och så är det dags för dagens allvar!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hallå!!!! Har tiden stannat i stan??????

2011-10-06 @ 19:41:30
Postat av: babysis

BLOGGGA

2011-10-09 @ 16:18:38
Postat av: babysis

men se för fan till att få tummen ur träningshålet och bloggaaa!

2011-10-15 @ 10:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0