Klev ur sängen..

Klev ur sängen framåt 10.30, käkade kebabrullen Nils tog hem till mig i sin fylleyra i fredags och satte igång att städa.  En och en halv timme senare är jag halvklar med vardagsrummet, and that's it. Jag har varit ruggigt noggrann, har till och med plockat bort kuddarna från soffan och dammsugit (jag har frivilligt rört dammsugaren!!) mellan, under och på dem! När det är klart ska prydnadskuddarna, som är slagna, dammsugna och ute på vädring, läggas tillbaka och så ska jag vandra bort mot datorbordet och vitrinskåpet. Sedan ska mattan ut, datorstolen bort och så ska jag dammsuga och skura! Sedan styr jag kosan mot badrummet! Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0